zondag 27 januari 2008

23 Dingen

Eindelijk een goede gelegenheid om dit (deze?) blog weer tot leven te wekken. Bij mij op het werk zijn we met de hele sector aan 23 dingen begonnen.

De eerste opdracht lijkt eenvoudig: lees het bijbehorende weblog en ontdek waar 23 dingen over gaat. Toch is dat nog niet zo makkelijk, want ik denk al te weten waar het over gaat. Een extra complicerende factor is dat ik van de groepsleider (daarover vast later nog meer) een mail met instructies krijg.

En meteen blijkt dat ik nog niet 100% 2.0 ben, want ik begin met uitvoeren van de instructies. Dat is nou zooo 1.0! 2.0 gaat over ontdekken, interactie, netwerken, niet over het voetstoots uitvoeren van instructies. Evengoed zit ik daar nu wel mee ... ik heb braaf een gmailadres aangemaakt, dat aan een blog gekoppeld en beide gegevens aan 'de leiding' doorgegeven. Voor dat ik er erg in had 3 dingen gedaan.

Gelukkig schrijf ik langzamer dan ik instructies uitvoer, dus ik heb nog de kans om een en ander recht te zetten.

Geen opmerkingen: